HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 15:19 GMT+2. Ééés ismét rávettem magam, hogy írjak.. eddig kb suliba jártam meg itthon döglöttem, szal nem volt nagyon spec programom. Csütörtökön megírtam életem első angol nyelvű egyetemi vizsgáját (EU Studies). Nem vittem túlzásba a készülést :$ a tanár szigorúságától függ a jegy.. olyan 0-4ig bármi lehet (mert itt a 0 a bukás, 1essel átmentél :D). Itt a vizsgáról max fél órát lehet késni, és az első fél órában nem lehet kimenni (h a kérdéseket ne adhasd ki). A javításra a tanároknak 3 (!!) hetük van. Szal még idő, mire meglesz az eredményem. Jaahm és elfelejtettem, h hogy van a vám angolul. beírtam: ’border tax’ :D Holnap reggel 8kor vizsga CCCből, már elkezdtem ismerkedni az anyaggal :D

A szobatársam elment szakmai gyakra egy síparadicsomba (gyógytornász), szaal enyém a szoba csütörtök estig : )

Az E2B tanárról eddig azt hittem, h amerikai, kiderült h angol :D szóval mivel sértegettem, kicsit helyre állítom a hírnevét – ezt a monológot mondta az egyik csajnak, aki épp az órán sminkelt:

-you are so beautiful, you dont need any cosmetics, the teacher can see your shining cheek from miles away! Sorry, I love making people embarassed:$

…..

-Still friends, are we?

ééés próbálta a ’substitute’ szót felírni a táblára, nem nagyon ment neki, beszólt a bolgár gyerek:

-do you need a native speaker to help you? J

Ennyi mára J hnap vizsga…….

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr442758827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása