HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 Vasárnap, 16:14 CET+1. Tegnap kiderítettem, hogy abból a terminálból indul a gép, amiben voltam, szóval nem kellett átmennem (Y). Leadtam a csomagjaimat, elmentem vetkőzni (boarding), át a fémdetektoros kapun (ami nem csipogott be), a túloldalon jöttem rá, hogy az MP3amat bennfelejtettem a zsebemben.. Szóval ennyit a fémdetektorról :D A gépünk ugyanolyan kicsi volt, mint októberben a Malév-gép Bulgáriába menet. Beszállt mindenki, a személyzet lett volt, szóval minden infot angolul mondtak be – likeoltam :) Az utat kb átaludtam, a steward ébresztett, hogy kapcsoljam be az övem:D leszálltunk a gépről, mocsok hideg volt.. én úgy még nem láttam 30körüli nőket futni, mint ők a gépről az épületbe (jelzem énis futottam.xD). Ott megvártam a csomagomat, a tutorom késett egy kb negyed órát, amire mondhatni számítottam Frici útikalauzának olvasása után:D, ezután behozott a koliba. Egyelőre egyedül vagyok a szobában, de állítólag a köv 2 hétben jönnek majd az emberkék dögivel. Tegnap már nem volt nyitva a pizzéria,szal péntek du 3tól vasárnap délig összesen 1 tábla csokit (köszi, apa:D) meg egy 3,90€-be kerülő szendvicset ettem..:D 

Tegnap este még megbeszéltük a tutorommal, hogy ma reggel 10re jön, hoz térképet és bemegyünk a városba, megmutatja, h hol az egyetem, stb..:)

Reggel 10:35re meg is érkezett a csajszi,és mondta, h dejó, enyhe az idő, csak -16 fok van.. hát nemkell mondanom, h kibaszottul fáztam, pláne az arcom :S Nah megmutatta, h hol az egyetem, meghogy hol a legközelebbi bolt, vettünk simkártyát is szal van finn számom (a magyar nyilván nem működik.. -.-’) a finn számom +358404623906. Ezután elmentünk egy szupermarketbe, az árak a magyarnak 1,5-2szeresei (helyenként 3szorosai. egy tojás pl 80 ft.. és a tojások nagyja fehér. Kérdezem a csajszit, h fehér tojás? Aszongya: a fehér tyúk fehér tojást tojik. Így nézek rá.. hát nekem a nagyapámnak volt fehér tyúkja, de az nem fehéret tojt.. aztán amikor mondtam neki, h Magyarországon harmadaennyibe kerül a tojás, akkor rájöttünk, hogy azért ilyen drága, mert fehérre kellett festeni, hogy a hóban álcázhassa magát….:D Jó hazajöttünk, a csajszi hívta a Dormitory Managert (akiről kiderült, hogy egy ’szakadt’ rokkersrác, az orrában olyan kétágú piercing van, mintha szarvasbogár lenne, de amúgy nagyon rendes.. csak a Manager titulus viccesen hat:D), ő csinált nekem netet (nahh mondomén, hogy rendes:P). Aztán kajáltam, megnéztem egy filmet és most írok..:)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Az emberek mind csodát várnak tőlem.. de tudják valójában, mit akarnak? A leves kettéválasztása nem csoda, csak bűvésztrükk. Az egyedülálló anya, aki két helyen melózik, mégis szakít rá időt, hogy elvigye a gyerekét edzésre, az a csoda. A tinédzser, aki a drog helyett inkább a tanulást választja, az a csoda. Aki retteg a tűtől, mégis elmegy vért adni, az a csoda. Mindenki mindent tőlem vár, de nem veszik észre, hogy volna hatalmuk. Csodát akar látni? Tegyen csodát! – Az Úr @ the movie Bruce Almighty

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr752588057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása