HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 20:04 CET+1, Péntek. Uhh de régen írtam :$ Nahde pótolok szóval a múlt szombati Balti-tengeri séta után a vasárnap és a hétfő érdeklődés hiányában elmaradt (gyakorlatilag végig filmeztem-facebookoltam-FIFA11eztem a szabad napjaimat :$).. Kedden reggel 8:15kor kezdtem Cross-Cultural Considerations (CCC) nevű tantárggyal (Természetesen mivel reggeli óra, nem sikerült beérnem, onnan is késtem 2 percet ) , amit egy másik amerikai fickó tart, neki is nagy szövegei vannak. Pl:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[a körbeküldött katalógus egy tollal együtt érkezett vissza]

,,-Thank you people, but if this is a bribe, you should have to do this better…’’

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 kredites a tárgy, és csak egy negyedéves, negyedév végén vizsga, szal sztem likeolni fogom.:) Ezután elmentem a Health and Social Care épületébe az egyetemnek, ahol az a fickó dolgozik, akinél alá kellett írnom a koliba költözéssel kapcsolatos papírokat. Pont akkor ment el kajálni, amikor megérkeztem, szal volt egy órám, amit agyon kellett ütni. Találkoztam a litván csajokkal akik ott tanulnak, aztán amikor elmentek, rávetettem magam az egyik bejáratnál levő gépre Tök jó, hogy az egyetem összes épületében vannak a bejáratnál gépek, amiket bárki használhat (csak nincs rajta Facebook:D). De hát, hogy klasszikusokat idézzek: ,,Here everything works’’. Mikor végzett a kajaszünettel a fickó, mentem aláírni a lapokat, mondta, h február 1-ig szíveskedjek nagyonintenzíven befizetni 600 eurót, aztán hó elejéig a köv havi bérleti díjat.. Csak banki átutalással lehet, nálam meg mivel csak kpben van, be kell vonulnom vmelyik bankba. Mivel azonban 4 külön fizetési felszólítást/számlát/invoice-t kaptam, nemtom, hogyha bár egy helyre megy, 4 tranzakciós díjat vonnak-e le tőlem (6€) vagy csak egyet.. nah majd hétfőn kiderül. Ezután finnish survival course (FSC) este 8ig. Kibírtam, hazaérve aludtam, megin 12 óra suliban:S

Szerda reggel Business matekkal kezdtem, a százalékpontot vettük (mondom tiszta stat1 feeling:D), szal dögunalmas óra volt.. Utána kaja, délután pedig Global Business Today nevű kurzus. Mondta a tanár, h a kurzus teljesítésének a feltétele, hogy írni kell egy ’diary’-t arról, hogy egy általunk választott nemzetközi céghez hogyan kapcsolódnak az órán elhangzottak. Megkérdezte Dávid (másik magyar srác), hogy hány oldalt kéne írni. Azt mondja a fickó: 3at. Óránként.. Hét óránk van a negyedévben, 21 oldalas angol beadandót kéne írni:S vicces lesz az biztos :/ De ha a többiek is meg tudják írni.. rem. én is XD Este megint Finnish Survival, aztán alvás, ismét egy 12 órás nap:/

Csütörtökön reggelre volt időpontom a mosodába (kb 3 nappal korábban kell foglalni:S), épp addigra fogytak el a ruháim, szal pont jókor moshattam.. utána délután EU Studies lett volna, de az óra elmaradt. El is mentem bevásárolni, aztán fél4re mentünk FSC keretében múzeumba. Egész jó volt, csak kinnvolt a város szélén. Aztán vissza a terembe, a tanár megvendégelt minket tejszínhabos-eperlekváros kaláccsal meg kávé/teával. Tök rendes volt tőle:) Este szintén alvás.

Ma reggel 8:15től Introduction to Accounting a kínai nővel. Természetesen elkéstem, aztán meg végigunatkoztam az órát.. Nemtom milyen színvonalú lesz a továbbiakban, de nem sikerült neki bemutatnia, hogy ha egy cég 5000ért vesz árut (nettó) és 10000ért ad el (nettó), akkor mennyi áfát (23%) kell befizetnie az államnak.. Szal..:/ majd kiderül.XD Délután a másik amerikai fickóval volt óránk (Economics to Business), szokás szerint NAGYON JÓ órát tartott, imádom a tananyagot is meg ahogy előadja, azt is :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[körbeküldte a katalógust]

,,-You should preferably use the same name you used last week...’’

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aztán hazajöttem, és punnyadok Hnap meg buli, egyrészt mert Robi szülinapját csak megünneplem, másrészt meg az egyik finn tutorcsajnak (Tiia) is szülinapja van :))

szóóval see you later

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr532621720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása