HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 23:42 CET+1, Csütörtök. Tegnap a színvonalas matekóra után elmentem kajálni, majd vártam a következő órámra, amikor (kezdés után olyan 10 perccel) kiderült, h a tanár beteg, úh az óra elmarad.. jó mondom akkor legalább elmegyek biciklisboltba, megkérdezem, h mennyiért csinálnak rá hátsó féket. Aszongya a fickó: munkadíjjal minden lófasszal együtt 30 euró.. uhhmondom.. ugye a bicikli volt 55 euró.. mondom its too much, I may come back if it turns really necessary.. szóóval hazamentem..:) délután mentünk konvojban bicajjal 6ra a városházára, ahol erasmus diákok fogadása volt. Odaértünk, bementünk, cuccot leadtuk a ruhatárba, mi be egy ilyen díszterem-szerűségbe, mindenki kapott piát, a polgármester mondott pár szót, köszöntésként, az emberkék ittak, aztán meg volt kaja is J épp beszélgetünk a többi magyarral.. odajön az international relations vezetője, hogy meg kéne köszönni a polgármesternek a fogadást, és hogy ki akar.. hát miután más nem, mondom akkor én megköszönöm.. aszongya majd szól, h mikor… jó ettünk pár kört a kajából, jön Mr. Niemelä, hogy itt az ideje megköszönni… jó megyek utána, bemutat a polgármesternek, kezetfogunk, mondom thank you… aszongya go to the microfon.. szal kimentem a pódiumra beszédet mondani :D angolul.. kb 80 ember előtt.xD mondjuk sztem egész jó lett, az illendőnél jóval többen gratuláltak, h szép beszédet mondtam (volt kb 6 mondat:D), szal..:) aztán a borkedvelők még ittak pár pohárral, utána mentünk haza, este party.. jó megyünk be az egyik finn csajjal a városba a Tivoliba (disco). belépő 3€, ruhatár 2,5€ (kedvezményes este volt cserediákoknak)… egész jó volt maga a buli.. ¾ 3kor mondom én elfáradtam, megyek. kérdeztem a finn csajtól, h hogy jutok haza.. aszonta lámpánál jobbra, aztán majd balra és onnan hazatalálsz, ha mégse, akk hívjam telon.. mondom jó hát akk indulok.. hát NEM találtam haza.. egyszer csak a bicikliút (jobboldalt erdő, baloldalt erdő) egy 2 méter magas hódombba torkollott… mondom tuti nem erről jöttem, megyek vissza, keresek valami tájékozódási pontot, hha hívom a csajt, akk ne kelljen azt mondanom, h a semmi közepén vagyok. Találtam is egy boltot, bicajt letettem, hívom a csajt.. foglalt.. 4szer is.. mondom ez így nem vicces, visszábbmegyek picit hátha találok valami ismerős helyet.. hát találtam egy főutabb utat.. távolban látom egy benzinkút fényét.. nahmondom civilizáció! :D jó megyek.. elérem a benzinkutat.. mondom ez megvan, picit továbbmegyek, hátha találok ismerős objektumot, ha mégse, akkor megkérdezem a benzinkúton, h merre is kéne mennem.. hát kicsivel arrébb találtam egy boltot, ahol az első nap voltam, szal onnan hazataláltam.. 45 perc alatt.. holott a Tivoli kb 10-15 percre van a kolitól :$ nahde lényeg, h hazataláltam..

Másnap reggel 9től orientation day.. jó bemegyek, de hulla voltam végig, úh ebéd után haza is jöttem. 4re mentem survivalra.. aztán onnan haza, az esti szaunázást meg kihagytam, mondom pihenni is kéne egy kicsit J holnap 8:15től óra.. :/

------------------------------------------------------------------------------------

,,We are not drunk, we are ERASMUS.'' /by Vilita (Lithuania)

,,Its not surprising that I'm crazy. I'm from a country with 3 official languages and no goverment'' /by Sanne (Belgium)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr212601371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása