HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

20:53 GMT+1, Turku Airport. A bőröndöm megérkezése után jöttem rá, hogy sikerült a gépen hagynom a How to survive Finland nevű irományt :’( de legalább idefele úton elolvastam. Annyit tanultam belőle, hogy mindenki itt mindenki minden alkalomra iszik.. -30 fok van a pilóta szerint. A turkui reptér akkora, mint egy kisebb edzőterem, és cinkes, mert lehet, hogy estére bezárják :’( nah az mi cink lenne:/ azért fel kell készülni minden eshetőségre.. szóóval most felöltöztem :D És tök lehangolt, hogy ottfelejtettem a füzetet. Pláne az utsó 2 oldal miatt L Nah ennyit mostanról, most megpróbálok érdeklődni, h a hnapi gép mikor meg honnan indul, és hogy bezárják-e a repteret..

21:23 CET+1, Turku Airport, terminal 2. Az előző post megírása után odamentem a reptér személyzetéhez, hogy megkérdezzem, hogy innen indul-e a holnapi gép Ouluba. Azt mondták, hogy nem, hanem van egy másik terminál, és onnan. És hogy az az épület az éjszakára is nyitva van, ezt meg bezárják. Nah a másik épületnek már inkább reptér alakja van :D el is indultam gyalog, hát ne tudjátok meg milyen a fehér alapon fehér labirintus éjszaka (az utakról le van viszonylag takarítva a hó, viszont ahol nincs út, ott olyan 60-70 centis hófal van. Épp fogalmam nem volt, hogy merre kéne mennem, mert a toronyiránti verzió egy 60centis hófalba ütközött :D így lepakoltam, elővettem a táskámból Flynnt, és lefotóztam a Turku terminal 1 előtt :) Ezután összepakoltam, épp fogalmam se volt, h merre is kéne mennem, megláttam egy – a parkolóból épp elinduló - autót, mondom megkérdezem. A ’Sorry can you tell me how can I get there.. vagymi.. get to terminal 2?’ mondtatomból élesen kiszúrta a ’vagymi’ szót.. Azt mondja: magyar vagy te is? mert így könnyebb:D naah és elhozott végül, úgyhogy most a Turku 2-n vagyok, lepakoltam és épp innen írok. A mai nap legjobb híre: van ingyen net :) (és a reptér szerint csak -7 fok van.. ki érti ezt..:D)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr952584302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása