HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 2011. február 25. 8:38 CET+1, Introduction to Accounting órán. Múlt pénteken a másik amerikai fickó óra előtt ideadta a terem kulcsát, mondván, hogy késik, én meg eresszem be a népet. Beeresztettem, leraktam a tanári gép billentyűzete mellé a kulcsát. Bejön:

-Hey, you! Where are my keys?
-Near the umm… keyboard.
-Ohh, the keys are near the keyboard… I like it!

Aztán mondta, h a feladatot 2-3 fős csoportokban csináljuk. Az egyik sorban 4 gyerek ült, mondta, h ők így jók is, mert:

,,one can read, one can write, one can adopt and one can watch the intellectuals’’ :D:D

szerintem ez kiérdemelte a hét beszólása címet :)

Aztán este elmentünk karaoke bárba, aztán meg a Kaarléba. Ez hivatalosan diszkó, de van olyan szobája, ahol az emberek leülnek és zenélnek meg énekelnek.. meg van egy külső része, ami kb kocsma. Jaahés a diszkóban nemcsak olyan számok mennek, amihez mi Mo-n hozzászoktunk, hanem metál is meg rock is..:D Jó volt J

Szombat reggel korán keltünk, mentünk Rovaniemibe busszal. Rovaniemi az északi sarkkörtől délre fekszik, viszont van egy ’Santa Claus village’ nevű hely (németesek, és Zsoca kedvéért Mikulásfalu:D), amin átmegy az északi sarkkör, és elmentünk oda is :) A Santa Claus Villageben kezdtünk, lefotózkodtunk az északi sarkkört jelző táblával, aztán bevetettük magunkat egy szuvenírboltba. Vettem magamnak egy Finland-es kulcstartót, meg a családnak egy rénszarvasos képeslapot (amit aztán a télapó hivatalos post officából haza is küldtem:P). Aztán mentünk a télapóhoz, akinek a szobájára ki volt írva, hogy fél2ig kajaszünete van. Mivel a buszunk fél2kor indult, nem láttam a télapót :( Aztán bementünk Rovaniemi városába, kajáltunk Európa talán legészakibb McDonaldsében, meg sétáltunk a városban. Hazafele úton megállt a busz egy benzinkútnál, felszáll a hátsó ajtón egy fickó, mondom Mikinek:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-ez meg mi a halálnak van itt?
-bazmeg ez a buszsofőr:D

A vasárnap és a hétfő gyakorlatilag unalomba fulladt :))

Kedd reggel CCC az amerikai fickóval. Sajnos komolyabb poén nélkül lehúzta az órát :/ Azért Petivel összehoztunk egyet:

Én: -amőba?
Ő: -szünetben????????

Aztán hazamentem és kimostam :)

Szerda reggel Business Mathematics, a tanár féltávnál elment a kórházba, szal volt egy kis időm facebookolni. Délután Global Business Today.. játszottam pár meccset a FIFA11en :) Este elmentünk a Prizmába (olyan, mint a Tesco otthon), vettünk egy 55 literes kukát. Vicces volt bicajon hazatolni :D

A csütörtök unalomba fulladt, egyrészt mert az ebéd uaz volt, mint szerdán, másrészt mert az egyetlen órám, ami lett volna, nem volt kötelező :) Azért vacsira vettem egy füstölt rénszarvashúsos-kebab meates-tonhalas pizzát. nyamii :)

Éés most ittvagyok péntek reggel a kínai nő óráján. Remek. Mai gyöngyszem:

leírva: ’measurement issues’, kiejtve: ’merument issúz’ -.-’

nah bye for now :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr732689109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása