HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 8:54 CET+1, suliban, matekórán. Reggel biciklivel jöttem iskolába, amikor megjöttem, akkor jöttem rá, hogy a lakatot vhol elhagytam.. úh vissza a koliba, útközben nem találtam.. szal vissza a suliba, ott jöttem rá, h rajta van a biciklin, csak nem vettem észre (y).. szóval a mai reggel is jól indult. Késtem 3 percet a 8:15kor kezdődő óráról, elmondta a tanár, h miről lesz szó az órán.. aszongya: ez csak 15 perc volt, mit csináljunk? mondja egy csaj hátul, hogy menjünk el a könyvért a könyvtárba. Nézek hátra, hogy ki mondta.. már az egész osztály kivágta magát az ajtóba és rohant a könyvtárba :D aszongya a tanár: wait! mindenki ledermed.. aszongya: 20 minutes break.. mindenki rohan tovább.. mivel nem tudtam, h hol a könyvtár, rohantam utánuk.. hát kiderült, h nincs sok könyv.. az egyik indidainak kinéző csaj levett 3 könyvet, lerakta az asztalra.. nézi, h az első az finn, nem jó neki, én addigra kivettem az alatta levőt, ami angol volt…:D mentem kölcsönözni.. ugye nincs library cardom.. szóóval please produkáljak egy ID cardot.. jó odaadom a személyit, csinálnak library cardot nekem.. nézi a személyit.. aszongya melyik a vezetéknevem? :D nah innentől kezdve 20 percbe tellett, mire minden adatomat sikerült bevinnie a gépbe a személyimről (kifejezetten a nevemet likeolta.XD) Nahde sikerült csinálniuk nekem kártyát, vihettem a könyvet.. nyilván kifuttottam a 20 percből:D már elkezdődött az óra.. százalékokat tanultuk.. gyakorlatilag azt, hogy hogy kell a 188 cm-nek a 20%át kiszámolni.XD és még mindig ilyeneket nézünk, pedig már 9:13 van…

Breaking at 9:19: királykodtam: feladat: egy autó idén 3000 eurót ér, jövőre 2000et, hány százalékot veszt az értékéből.. mindenki csak les.. megmondom, h mennyit.. aszongya: ez hogy jött ki? :D ááá specmat után nemkicsit gagyi ez az óra :$ EDDIG :D lehet majd lesznek szopatások.. egyelőre csak azon parázok, hogy ha csűri-csavarja a feladatot, akkor megértem-e angolul leírva.xD

Ajánlom figyelmetekbe a legnehezebb feladatot: A Finnish adult gets on the average 113% of the energy that he needs from food. The corresponding figure for Tansanian is 98. How many percent more energy does a Finn get from food than a tansanian, when a tansanian’s need for energy accounts for 85% of the energy that a Finn needs. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr222595324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása