HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 19:00 CET+1, Turku. Bő másfél óra múlva felszáll a gépem és elindulok Oulu felé. Tegnap este átköltöztem ugyebár a nyitva tartó terminálba, aludtam kb 4 órát, azon kívül az időt a facebook-fifa11-film 3assal ütöttem el. Ma összesen egy szendvicset ettem, amiben sonka volt, sajt meg valami salátaként funkcionáló gyomnövény (de finom volt), mindezt 3,90 €-ért… Tartok tőle, h az Oului gép a másik terminálról fog indulni, szal vhogy oda kéne jutnom :S de azért még megkérdezem előtte valaki illetékestől J (Breaking News: egy reptéri ruhás csaj épp megy a check-in pulthoz, hátha mégis innen indul a gép J). Jól felöltöztem, síalá pólót és gatyát is vettem a farmer ill pulcsi alá, most itt -21 fok van, most Ouluban -25 fok, mire odaérek kb -28 lesz :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr72586144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása