HTML

Freezing Economist

London után 4,5 hónappal hősünk ezúttal egy hidegebb országot választott.. 4,5 hónapra.. és nem dolgozni megy, hanem tanulni.. hogy mi lesz a Finn Erasmus-félévből? meglátjuk :)

Friss topikok

Linkblog

 11:45 CET+1 EU Studies órán… Hol is hagytam abba? Múlt előtti hétvégén tanulmányi kirándulás.. este elmentünk egy ilyen nagy sátorba a semmi közepére, mondván, hogy kolbászsütés (olyan, mint Mo-n a szalonnasütés, csak kolbásszal) lesz. Nahmost a sátorban füst volt, kint meg kurva hideg, szóval így járkáltunk oda-vissza. Ráadásul mivel a semmi közepén volt, el kellett oda jutni kb 1 méter magas hóban, ami jobb esetben nem szakadt be alattad és tudtál a tetején járni.. rosszabb esetben viszont tökig (szó szerint) elsüllyedtél benne.. szal.. érdekes volt. A hétfő ismét pihenéssel telt, kedd reggel CCC az amerikai fickóval. Dining differences volt a téma. Mesélte, hogy egyszer egy finn tanár összefutott egy cserediákkal a menzán, kérdezte a cserediák, h mi lesz a kaja, (ami amúgy sült disznóvéres krumpli volt), azt mondta a tanár, h ’bloody potatoes’ (ami ’kibaszott krumplik’at is jelent), és nem tudta a gyerek, h a tanárnak mi baj a krumplikkal:D

Egy francia és egy szingapúri cserediák beszélget Ouluban:

-What is your favourite meal?
-You mean breakfast, lunch, dinner?

CCC tanár kérdezi egy finn csajtól:

-Are you a volunteer as well? (a mellette ülő csaj önként jelentkezett)
-Whatever she does, I’ll do it as well.
-I don’t wanna make any comments on it…

,,The best neighbors are who you seldom see and never hear..’’

Óra után elmentünk kajálni, 2 magyar, 1 cseh, 3 koreai. Az összes koreai úgy fogta a villát, ahogy mi a kanalat :D funny J

Breaking: a szomszédos padban egy francia és egy spanyol gyerek torpedózik :D:D (izgi az óra)

Szerda reggel Business Mathematics, az indexeket vettük tovább, délután Global Business Today, csoportokban kellett beszélgetni témákról.. amikor megtudta a norvég csaj a magyar meg a litván minimálbért, nem kicsit nézett :D

Csütörtökön délután EU Studies, vendégelőadó jött, átmentünk egy gépterembe.. mindenki facebookolt.. az óra asszem az eu jogrendszeréről szólt.. asszem.. Péntek reggelre el kellett készíteni egy 7 oldalas házi feladatot Számvitelből, úgyhogy a litván sráccal csütörtök este fél12kor el is kezdtük…:D kész lett.. reggel 8:15kor óra.. megintcsak unalmas, megintcsak nem tud számolni a kínai tanár… evvan..

Délután E2B (Economics to Business) óra  a másik amerikai tanárral : ) éérdekes voltJ szombat reggel mentünk Kemibe (100 km-re északra), ott van egy jégkastély, azt megnéztük.. odafele a vonaton kipróbálhattuk a szlovák pálinkát (remek voltXD), aztán amikor megjöttünk az állomásra, nem tudtuk, h merre kell menni, becsatlakoztunk egy csoporthoz. Elmentünk a Jégkastélyba, tök jó volt, van pár képem, amíg meg nem halt a gépem… aztán elmentünk egy ilyen kávéház szerűségbe, h elüssük az időt, aztán meg a HesBurgerbe (olyan, mint otthon a McDonalds).. nah hát az se gyorsétterem.. 15 percet álltunk sorba, és rendelés után 25 perccel kaptam meg a kaját úgy, h odamentem, h mostmár csinálják, mert lekésem a vonatot. Fish&chipset ettem, egész jó voltJ Úton haza a vonaton vettünk jegyet, jön a kalauz.. az egyik szlovák gyerek kártyáját nem vitte be a gép, és kellett neki minden okmány, h vmit kezdjen a dologgal.. komolyan körülményesebb volt, mint Magyarországon.. aztán végül kifizették KPban a jegyet..

Vasárnap, hétfő pihi J, elmentem az iskolába kajálni.. sikerült egy 50centest beleejtenem a levesbe.. szegény pénztárosnéni megrémült.. énmeg mondtam neki, h ’no problem, I love eating money’ :D kaja után elmentem megkeresni az OSAKO-t (helyi EHÖK), hogy befizessem a hétvégi kirándulást.. hát nem lett meg.. utána este elmentünk a health care kondijába egy kis edzésszerűségre.. full modern gépeik vannak J

Kedd reggel ismét CCC az amerikai fickóval J Mondja, h máshol ha megbuksz egy vizsgán, akkor ’you’re gone. You’re a history!’ (de Finno-ban nem így van).. Délután elmentem mégegyszer megkeresni az OSAKO-t mert aznap volt a Rovaniemi kirándulás befizetésének határideje.. hívom a finn csajokat, h merre kell menni.. ketten két különböző irányt mondanak.. kiderült, h egyik se volt jó.. úgy találtam meg, h mondta az egyik csaj, h az uszodától van nem messze.. elindultam és kérdeztem a járókelőktől, h merre van az uszoda. Természetesen csak 60év körüli néniket találtam, úgyhogy mutogathattam el nekik, h uszoda :D mellúsztam a levegőben .XD nahde meglett, az uszoda is meg az OSAKO is, befizettem a kirándulást J

Szerdán Business Maths (kamatszámítás alapjai), délután meg Global Business Today.. megint uncsiiii:/ csütörtökön meg bejöttem kajálni, és most itt vagyok órán és írok J see you next time J

,,A magyar államkötvény bóvli kategóriába került. Azt várom, hogy a ’fűtőértéke nagyobb’ kategóriába kerüljön…’’

2011. február 18. 14:39 CET+1: Tegnap EU Studies után hazamentem és vártam a híreket Szegedről. Aztán mivel a belgák világrekordot döntöttek (249 napja nincs kormányuk), partyt rendeztek, szal este megünnepeltük ezt is, azt is: )

Ma reggel enyhe 20 perces késéssel sikerült befutnom IntrAcc-ra. A kínai nő megin csinált érdekes dolgokat (pl a kamatot elkönyvelte egyéb bevételnek).. kaja után E2B az amerikai fickóval.. asszem mostmár megtanulta a nevem :D nah see you next time J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://freezingeconomist.blog.hu/api/trackback/id/tr482670430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása